hästtjej

Hobbys

Jag har alltid önskat att jag vore en hästtjej, trotts det har jag knappt settat på en hästrygg, vet knappt vad som är fram och bak eller hur många fötter dom har men hästbrudar (Även om det i vår skola inte va det tuffaste man kunde va) Hade sin hobby, nåt dom brann för och det tror jag dom än idag har nytta av..
Jag vill så gärna ha nåt att brinna för som inte är kläder och inredning (Som för övrigt ligger på is, mitt hem ser ut som en ungkarlslya och min garderob skriker "Vi är alla plagg från 2008").
Jag har försökt mig på cross (Som verkligen är skitkul men mitt "motorintresse" kan man väl säga har svalnat efter olyckan), Smycken gör jag lite fortfarande (Apropå det, Loppa! Ditt armband jag lagade är klart för länge sen).. Men kan jag få hitta nåt jag brinner för på riktigt, nåt jag är bra på!

Ja, medans jag väntar på det så tar vi lite fönstershopping via nätet:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0