"Ta hand om dig"



Vet inte varför jag mår som jag gör, finns en känsla inom mig som inte hör hemma där, en hemsk känsla, en oro, en saknad en Panikkänsla. En enorm osäkerhet!
Jag som bebbis föddes med en kaxig självkänsla, jag som trodde mer på mig själv än många andra.
Har nu tappat allt.. hel hemsk känsla faktiskt!
Jag är bitter och arg.. Pontus, ge mig ork & styrka, ge mig min glädje tillbaka!

Eftersom det inte fanns någon ork för mig att åka upp till Södertälje med min ur snygga pojkvän är jag kvar hemma. Han och alla andra skulle Fira att micke & Janina kommit hem igen.
Jag klarade inte av det, orken gick ur mig.



Nu blir det till att göra ett hemmaspa för mig själv. skämma bort mig själv med lite mys!
-Kroppspeeling
- Ansiktsångbad
- Ansiktspeeling
- Ansiktkräm
- Fotbad
- Fotpeeling



Saknar mina gamla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0