Sko eller inte sko?

Min pojkvän och jag är lite av olika åsikter, jag har skickat efter ett par skor med 12cm klack och han blir rasande av bara tanken, ja tillochmed så sur att jag får lov att välja mellan honom och skorna.
Han tänker inte Acceptera att jag blir längre än honom. Det finns inte i hans värld.
Jag som älskar höga skor (Vilket R tycker ser slampigt ut) får nu välja mellan min pojkvän och ett par skor!
Är det inte sjukt larvigt?
Fine, jag kan lika gärna ge mig och säga, "okej jag skickar tillbaka skorna, vem bryr sig" men jag känner faktiskt att jag bryr mig.
Ska man inte kunna klä sig i vad man vill längre? Ska han inte acceptera mig ändå?
Jag skulle iallafall acceptera om han gör val i livet (JA FATTA, DET HANDLAR BARA OM ETT PAR SKOR).
Så länge det va val som fick honom att  må bra & känna sig fin.
Vad gör det om jag är ett par cm längre än honom för en kväll?
Kan va en kväll då han inte ens är med! Men nej då, han retar sig så mycket på skorna så han tänker elda upp dom!
Detta skoproblem resulterade i en mindre rolig kväll igår! En kväll jag trodde skulle bli mysig o trevlig blev istället bråkig och tjaffsig (över ett par skor!!!).

Fick jag välja själv så skulle jag göra mig ett par centimeter kortare (kanske 5cm) men nu kan jag inte välja!
Jag är för lång för att använda höga skor och för kort för att kalas lång! Härlig längd man fastnat i! SUCK!



Jag älskar skorna och han hatar dom!
Borde jag ge mig eftersom han uppenbarligen "mår så dåligt" av tanken att jag blir längre än honom eller borde han ge sig eftersom jag verkligen älskar höga skor och verkligen vill ha dessa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0