Shoppingglad.

Tacosen blev grym, Robbin åt som en hungrig varg och han knappt svälja mellan tugorna.
Kvällens avsnitt av Färjan va ju en höjdare, Jag skrattade i ett !
Nu efter att jag gjort matlåda till Robbin och nu snart ska slänga mig på disken är det sen lite datatid.

Jag tycker det är underbart just nu, Efter att ha varit väldigt låg i "evigheter" har jag nu haft fin energi i flera dagar nu. Känns riktigt bra. Jag orkar ta tag i vardagssysslor och börjar försöka vända tillbaka dygnet.
Hoppas det tar lång tid innan nästa nedgång i mitt psyke kommer.

Har idag pratat med min Mentor på skolan och kommit fram till att jag ska ta tag i studierna längre fram när jag har mer balans i livet (Ekonomi osv) så att jag faktiskt har råd att ta mig in till skolan, energi att lägga i studierna och inte bara på hur man ska lyckas betala räkningar. Men ja ska ta tag i det så småning om, Bara inte riktigt än!




Eftersom jag nu gjort mig av med en klänning (Returnerat eftersom den inte höll den standard jag kräver.)
Dålig kvalité så att säga. Så får jag nu in några extra slantar. Känns skönt..
Det är väl detta som är nackdelen med Nätshopping, att man inte har en anning om hur kläderna sitter på, hur kvalitéen är eller om den överhuvudtaget är snygg.

Har hittat ett par snygga skor som skulle passa bra i min skogarderob. 12cm klacken skulle dessväre innebära att jag blev längre än min karl (vilket är totalt oacceptabelt i hans värld) . Men jag tittar på dom och jag ser en framtid mellan mig och dessa skor, så jag åtsidosätter nog min pojkväns åsikter den här gången.


Skulle förövrigt bli rik idag (Ett kedjesms som gick runt) OCH tro det eller ej så upptäkte jag faktiskt att jag hade NLY-pengar som jag inte hade en aning om, Ja nu är det förvisso så att det är inte så att jag blivit rik men ett par skor räcker dom kanske (nästan) till iaf!

XXO / J.Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0