Powerwalk.

Igår kväll när vi gått och lagt oss låg vi och gnällde på våra kroppar, Ni vet Sambohullet som kommer så fort man bor ihop och börjar dela ovanor. Skräp mat, rökning, chips, godis, läsk osv.
Det ä ju svårt att låta bli att äta själv när ens sambo köpt sig en chipspåse eller är sugen på pizza.
Man drar alltså ner varandra i suget.
Vi har nu båda två under ett halvår gnällt på dom kilon vi båda gått upp sen vi träffades så nu är det helt klart dags att ta tag i saken. (Det har vi sagt förut men nu tror jag vi klarar det)
Det blir minst 4 Powerwalk (en timmes snabbpromenad) i veckan med början idag!


Dagens Outfit!




Helt plötsligt hör jag en motorcykel när jag sitter här o bloggar, kollar till på tvn för att se om det va från tvn det lät, helt plötsligt står Richard och Emil utanför på en hoj, kändes som ett vårtecken (men tyvärr är det ju höst).



(Mina bröder Richard & Emil)

Förövrigt så har Richard verkligen chockat mig och lyckats gå ner 9kg ! Härligt att se, ger mig och Robbin lite extra motivation när man ser att andra i ens närhet lyckas :) .


XXO / J.Björk

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh tack! JA såklart jag är trevlig.. de måsta man vara..

va gör du då?

2009-10-15 @ 14:16:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0