Onsdag.

Lyckades nu i morse att gå upp "tidigt"....
Ja vad som är tidigt för mig är kl 9.00 (vilket faktiskt är 5timmar tidigare än jag vant mig vid sista tiden) Känns strålande att klockan bara är ett och ändå har jag hunnit med så mycket.
Har idag kollat upp det här med bidragshjälp (Eftersom jag nu är i en sån situation att jag inte klarar av mina utgifter själv så har jag bestämt mig för att ta hjälp), Det är inget jag är stolt över eller nåt jag egentligen vill göra, fick jag ett jobb så skulle jag hoppa av glädje och mycket hellre jobba för mina pengar.
Vill också tacka min stjärna för den slant jag fick idag, tack underbara, älskade du.
Har nu haft råd att betala av alla skulder till familjen (Skönt, då jag tidigare aldrig behövt lånat pengar).

Har på morgonkvisten (eller kalla det förmiddag om ni vill) tagit ett långt, riktigt varmt bad och läst veckorevyn!
Är det inte underbart härligt med den insperation och glädje en tidning faktiskt kan ge? Riktigt avkopplande!
Hjälpte sedan mamma med att skicka iväg lite grejer via datan och sen begav vi oss till mormor där det blev fika och småprat.

Nu ska jag sätta mig (IGEN, för er som vet att det inte va länge sen jag satt o pilla med det) och fixa Viasatboxen.
Den höll i två veckor tills den la av igen så nu är det bara att ta fram dom tekniska små fingrarna och göra någonting åt det innan det är Bondesöker fru och efterlyst ikväll!
Händer det igen blir jag fan arg och tänker ta fram nåt annat än min lena röst när jag ringer Viasat (som för övrigt kostar miljoner att ringa till från mobilen)

Nu väntar jag ivrigt på LÖF, Nagellacken och skorna jag skickat, Bästa är att allt redan är betalt och klart!


Hörs senare! / J.Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0