lyx..

Efter att stått i duschen i 30minuter (Gud va jag saknar att ha badkar att mysa ner sig i) smörjde jag in mig i en Jasmin-bodylotion, helt underbar på huden.
Så nu sitter jag i morgonrock med håret i ett stort badlackan och en varm kyckling soppa att sörpla på.
Helt underbart mysigt o Höstvädret.
Fick nu ett sms av Micke där det stod att dom slutat jobba nu,  Wiiie snart är min Robbin hemma då.

Nu vill jag att dagarna går fortare..

Torsdag - Stan med Frida för att fönstershoppa lite och kanske äta något gott.

Fredag - Hemmamys med Robbin (Då han är ledig på lördag första gången på 9dagar)

Lördag - BACCUS , förfest hos kusinen Jessica och sen dansa kjolarna av oss till bandet Baccus.



Den där promenaden ner till postlådan känns ganska långt bort just nu, men måste ju innan klockan blir 18.00.
Hur ska detta lösas?

/Johanna Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0