kunde inte låta bli.

Settat uppe och letat möjliga jobb - Nej det går inge vidare - men jag har humöret uppe.

Jätte glad att R fått jobb men mindre glad att vi ungefär har två vakna timmar med varandra (och då är han så trött att han bara duschar, äter nåt litet och sen landar i sängen)
Ganska tråkigt för mig som suttit hemma och väntat på honom en hel lång dag.
(Men jag är inte bitter, jag är glad att han fått jobb)
Hoppas bara att jag också hittar ett snart så slipper han kanske slita ihjäl sig stackarn.
Jag älskar honom otroligt mycket och har som plan att leva med honom resten av livet så han får inte slita ihjäl sig än!

Är förövrigt över ett år sen vi blev kära i varandra (kära i varandra lätt lite mesigt, men det är ju sant!), Firar snart vår 1års dag som par.
Det är stort för mig då det här är mitt första riktigt seriösa förhållande.
(Ja ni kan komma och säga men den då?) Men ingen annan räknas längre i min värld.
Alla andra pojkvänner/killar har varit snedsteg i jakten efter kärleken.
Känns skönt att det är över med såna snedsteg (eftersom jag hittat mannen i mitt liv)

Och jag menar se på de "pojkvänner" jag haft, hur dom behandlat mig, hur dom behandlat andra, vålsamheter och tråkigheter, räddsla osv.
Nej jag tar det som en lärdom, det är inte en sån kille jag vill ha, Jag vill ha Robbin!

Tänkte egentligen bara gå in och säga Godnatt (Eftersom jag nu ska bli duktigare på att uppdatera här)


Natti natti, Nu ska jag krypa ner brevid Robbin & Sessan

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0