Julpynt och mys!



Sitter ensam hemma i en mörk lägenhet, eller mörk är den inte längre då jag tänt varenda liten lampa då jag upptäkte att det nästan va kusligt mörkt.
Nu ser jag verkligen fram emot jul, så pass mycket att jag sitter och kollar julpynt och annat fint via datan.

Ser fram emot December månad med jul, varma färger och mycket ljus!

Http://Jotex.se finns det mycket mysigt julpynt och en den av dessa kommer förhoppningsviss hamna hemma hos oss (om jag får någon inkomst någon gång vill säga)

Nej nu är det att falla tillbaka i Soffan för att följa Mickael Persbranth med blicken, han är en av dom svenska stackare som inte passar i färgen rött föresten!
Förstår förövrigt mig inte på människor som slänger på sig kläder som inte klär dom för fem öre!
Ser jag något snyggt plagg när jag är ute och shoppar, testar och inser att det absolut inte passade på min kropp då köper jag ju inte det. Visa verkar glömt glasögonen hemma eller fått plaggen av någon släkting så att dom känner ett krav att dom måste bära dom!
Eller så är dom som mig:
mina mysbrallor eller extremt för trasiga jeans är inte dom vackraste längre men attans va sköna dom är!
Jag kan bara inte göra mig av med dom, även om dom hänger ner till knäna och jenasen nu mer är mer trasiga än hela..
Okej, Micke P , fortsätt använda din röda hemska tröja, för jag släpper aldrig mina mjukisar!

Puss allihopa som fått mig att orka med dagen! /Hanna

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Jo.. jag började fota lite vänners baler, födelsedagar och sådant, så gick ryktet från vän till vän att jag fotade - så jag tryckte upp egna visitkort, delade ut varje gång jag fotade. Och det blev ju några kronor - för det behövde jag betala skatt (om man ska vara laglig^^) så jag startade ett bolag för att bli mer seriös. Detta är ett år sedan.. strax efter startade jag bloggen för att skriva av mig, upptäckte att jag brann med för skrivande än foton, så jag satsade på bloggandet istället - där är jag nu :)



Så, allt går, bara man vill det! :)

2009-10-21 @ 23:54:34
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Jag vet! När jag var arbetslös tyckte jag att det var extremt jobbigt att bara gå ut för att hämta posten. Trodde alla tittade på mig. Kämpa på, det vänder ska du se! Jag läste upp mina gymnasiebetyg på distans och det funkade super. Samtidigt så började jag träna gruppträningar, step, aerobic osv...toppenkul samtidigt som det är socialt! Just nu har jag fått vikariat hos Polisen på PKC, tar emot anmälningar. =)

Ja, mysigt med julpynt. Glögg och lussebullar ser jag framemot. =)

2009-10-22 @ 09:51:40
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0