Idé på ett års present?

På måndag firar jag och min stora kärlek ett år! Ruskigt vad tiden går fort och samtidigt långsamt!

Jag har lite tankar på vad jag ska hitta på men samtidigt inte, han fyller samtidigt nu 25år nu om en månad och sen är det ju jul så hur mycket fantasi krävs det att man ska ha under kort tid?
tre händelser under mindre än två månader där jag vill överraska honom precis så mycket som han förtjänar.
(Vilket blir svårt med en tajt budget och en dålig fantasi)

Så ni som läser, Tipsa mig, alla idéer ni har! Jag uppskattar allt!




XXO/Björk

Kommentarer
Postat av: Anna.

Haha ni firar ett år på måndag o jag och Pierre firar ett halv år på MÅNDAG!! :D

2009-10-27 @ 18:10:32
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0