Fredag..

Vaknade 06.00 i morse av att Micke ringde till Robbin och sa att det va blixthalka på vägarna och att han skulle köra försiktigt, Jag som väldigt lätt blir nojig när det handlar om bilfärdar och trafik låg i panik i flera timmar efter att Robbin åkt till jobbet, ser alltid det värsta framför mig.
Usch..

Igår va det tänkt att  jag och frida skulle ta en sväng till Nyköping, äta och kolla lite i affärer och bara ha det trevligt..
Bussen kom aldrig så det blev helt omvända planer och vi tog då istället tåget till Södertälje.
Va en trevlig dag och jag va helt slut när det va dags att bege sig hemåt, en hel del skratt blev det på tågresan hem då min trötthet satte sig på mitt tal, Inga ord kom ut rätt, va helt galet!

Lägger upp bilder senare på det som inhandlades. Blev ingen stor shopping men en påse blev det att ta med sig hem iallafall!

Nu ska jag springa ut till postlådan och se om jag fått något roligt! Skor kanske?



Min lilla hundvalp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0