Fredag!

Har nu vart sängliggande i flera dagar, hög feber och inte ork att bre mig en smörgås än gång.
Helt slut med andra ord. Tur är väl då att man har en underbar pojkvän som försökt passa upp på mig så mycket han orkar (då han också insjuknade en dag efter mig). Så det blev lite avbyta oss imellan, när mina värktabletter hjälpte som mest och jag klarade av att stå upp va det jag som fick passa upp och så tvärt om.
Fast sen är Robbin en sån underbart stark person så att han jobbat två långa dagar trotts feber och allt!
Wow!

Jag förstår förövrigt mig inte på dom som ska yttra sig eller ge spydiga kommentarer men inte vågar stå för vem dom är? Säger ganska mycket om er.
Och du som skrev ett X antal "hahaha" , Förstår att du har det svårt om du inte kom på något bättre att skriva.
Fast i för sig ? Vem vill inte se mig trampa i kobajs eller se min lillebror köra omkull på crossen och göra sig rätt ordentligt illa eller varför inte skratta lite åt hela dagsituationen ?
Det bjuder jag på :) Jag är så förbannat nöjd över hela min livsituation just nu (ja bortsett från att jag är arbetslös).


Nej, nu har jag en hel del att stå i (blir mycket disk och äckel när man knappt orkat stå upp på flera dagar.)

Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Erica

Gumman du kan ju välja att du måste godkänna kommentarerna innan dom publiceras! Så slipper du idioterna.. Puss påååå<3

2009-10-30 @ 15:14:58
Postat av: johanna

Hehe äsch :) , jag bjuder gärna på lite glädje i idioters liv :P !

Är det för elaka kommentarer som kan såra någon annan jag älskar tar jag ju bort dom men annars bryr jag mig inte:) , säger mer om dom än om mig..



Puss på dig mitt hjärta! GE mig en dag med dig snart så blir jag glad :)

2009-10-30 @ 16:50:38
URL: http://johannabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0