- Nyköping

Bilen rullade iväg mot Nyköping med mammi idag, hon är för tokig ibland.. Kunde man tro för 5år sen att mamma idag skulle va en av mina bästa vänner?
Hur som helst har vi vart inne och lunchat och köpt 1års presenter till Robbin (Det blev inga lyxpresenter direkt men något ska han väl få iaf). Vad det blev får ni kanske se här sen.
Har nu också planerat färdigt med min överraskning åt honom, men hur ska jag lyckas med åt få honom hemifrån i flera timmar i helgen? Aa vi får se, blir spännande att få till helt enkelt.

I morgon ska vi förhoppningsviss förbi en underbar vän till oss som har utflyttningsfest, Vill inte att hon ska flytta ifrån mig men vad gör man?, ger ju mig ytterligare en anledning att flytta härifrån när alla andra flyttar!

Frågan är vilken väg vi ska ta? vart vi ska flytta?

Vi har väl våra funderingar på antingen Åkers trakterna eller Södertälje kanske?
Eller äsch, jag vet inte. Fortsätter jag tramsa så här sitter jag på samma ställer om 60år och undrar vart jag ska flytta!
Det bästa är trotts allt att jag har min underbara Sambo som stöttar mig i allt och tvärt om, så vart vi än bestämmer oss för att ta vägen så har vi varandra!


Jaja nu ska jag städa undan lite och sen sätta mig ner med räkningarna!

XXO!





Jag och en ur min underbara familj (brorsan)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer också dra oss mot Åkers så småning om :) Åkers eller Mariefred. Så sjukt nice att ha motorväg raaaka vägen till jobbet! vore grymt underbart :)

2009-11-01 @ 19:25:00
URL: http://bilddagboken.se/iinwe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0