Torsdag!

Godmorgon!

Nu efter att vart inne och kollat mejlen och bankkontot är det dags för lite frukost och ett avsnitt DH, behöver få smygvakna med lite tv, nåt att äta på och få gå runt i min ensamhet. (Ja stackars Robbin som får stå ut med mig på  morgonen, det är min värsta tid).
Alla snackar om att det snöar ute, visserligen har jag inte tagit på mig glasögonen än, men någon snö ser då inte jag iaf?

Idag blir det långpromenad med grannen, städning av lägenheten, fortsättning med tvätten & bokning av lokal.

Någon som har presentförslag till en pojkvän som fyller 25år?, Jag som älskar kläder har nu vid varje högtid (Födelsedag, jul, allahjärtansdag, ett års dag, överraskning) köpt kläder till honom!
Även om jag tror det är uppskattat så vore det kanske på tiden att jag drar fram den fantasin som ligger i trycker.
Har en idé som jag ska fullfölja men behöver någon mer present!
Så alla tips på presenter är välkomna!

Såg föresten någon med hjärnan på rätta stället som skrivit ut på facebook vem som dör i en serie filmer vi följer!
Irriterande måste jag säga!

XXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0