Pust o stön!


Gårdagen tillbringades på sjukan

, tänk vad jag hatar sjukhus! Det är ju sällan ett ställe där man får bra besked och att se nära och kära må dåligt är aldrig speciellt trevligt.
Tänker varje sekund jag ser en entré på sjukhus på min värsta tid i livet, det är fruktansvärt att tänka tillbaka på den dimmiga kvällen då vi förlorade Pontus.
Den person vi igårva hos hoppas jag för allt i världen blir frisk och kry igen. Fint att se att han har sin familj som bryr sig om honom så mycket! Inte alla som har det.

Dagen har gått som så att Robbin är inne på sjukan idag igen medans jag vart hos Vetrinären med Musse, skönt att värdena blir bättre. Bokade även in en tid för kastrering för både Sessan och Musse. Stackarna!
Nu när jag är hemma igen efter en tripp till Pappa, Vetrinären, börsen, pappa igen, Graven och Ica.
Är nu idag 3,5år sen vi förlorade Pontus! Det känns i hjärtat, Ja eller i hela kroppen snarare.
är helt hängig med andra ord!
Ska försöka rycka upp mig nu innan Robbin kommer hem, inte roligt för honom att komma hem från sjukhuset till en flickvän som är dyster!

Nu börjar det för mig bli panik med vinterjacka, har tusen tunna jackor men ingen som ens tål kylan som är omkring oss i vårt kalla sverige nu och värre lär det väl bli!
Någon som har något tips på jacka?




Pontus
Det finns inte ord som kan beskriva mina tankar,
Finns inte ord som kan beskriva min ständiga smärta.
Att min elva månander äldre bror slets ifrån mig,
Fick inte säga adjö, fick inte krama om honom en sista gång.
En ljus vacker vårdag som för mig alltid kommer förbli mörk.
Jag älskar dig och saknar dig mer än någon kan förstå!
Mitt liv är sig inte likt utan min följeslagare, inget är som det borde!

Döden skrämmer mig inte, jag vet att jag då får träffa dig igen vilket i mina ögon är sann lycka!

Vi ses så småning om Pontan! Älskar dig / Lillsyrran Hannapanna

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej gummsan!

Tack allt väl med mig, nu är jag i Björnis och är här tills fre i ekot! har nästan inget kvar här nu, men lite städning dock..

Hoppas att Han kryar på sig, varken Du eller Robbin förtjänar mer tråkigheter :( det vet Du att jag tycker!

Tack, magen är bättre, inte helt ok, men det ger sig nog snart.

Messa om Du är promenadsugen eller så, ring om Du behöver prata-anytime!



Tänker på Er båda och skänker även Din änglabror en tanke idag.



Massa kramar!

2009-11-11 @ 19:46:44
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0