onsdag.

Har nu kommit överrens om en deal..
Jag ska hjälpa Jessica att städa (inför imorgon då hon fyller år) och sen byta däck på bilen.
Sen blir det Nypan för fika och skitsnack och även shoppa lite.
Jag som varit så tvär säker på vad Robbin ska få i födelsedagspresent har nu börjat tvecka.
Jag väljer nu mellan en "stor" fast liten (alltså liten fast dyr present) eller en halvdyr + massa smått och gott.
Det blir samma pris i slutändan men frågan är vad han vill ha?
25år är ju ändå ganska stort så vad tror ni?
Jag kan ju inte skriva ut här vad jag har tänkt mig eftersom karln imellanät är inne här och glor runt.

Ja vi får väl se. får väl ta råd av  lite vänner och spanna runt lite.. tiden går och snart är det den 29,e !

Nu blir det byta om, springa ut i tvättis, på med lite mascara och toffs i håret. har nu 25minuter på mig. Hejåhå !

kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0