Migrän!!

Mår verkligen pissdåligt för tillfället, det har krypit på mig och nu tar värken över min kväll..
Hoppas att jag mår bättre imorgon och hoppas att jag om ett par timmar har kraft och styrka att sätta mig i bilen för att hämta Robbin och Max. Vore inte snällt att låta dom gå hem från kussen.
Hjälper spikmattan mot detta? ska jag testa?
Glass som jag sen jag varit liten använt som medicin MOT ALLT! Hjälpte inte alls..Hmm.
Ne nu blir det bädda iordning sängen till Max och sedan krypa ner under mitt varma pluffsiga täcke!

Håll tummarna för att jag mår som en prinsessa imorgon, ja åtminstone bättre än så här!

Ser fram emot
att träffa många underbaringar imorgon, vänner till oss som man inte träffat på ett tag och även vänner till Robbin som jag aldrig har träffat! Ska bli riktigt roligt!

Natti natti från mig o värken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0