Inte bra dag..

Det har inte varit Johannas dag idag kan vi ju ganska enkelt konstatera!
Började morgonen med att försova mig, mobilen låg på ljudlös och jag stängde i sömnen av klockan, morgonen fortsatte med att så fort jag gjort frukost till Robbin och va beredd att fixa ett par smörgåsar till mig själv ringde mamma, hon va utanför och vi skulle få lite grejer gjorda, så ingen frukost till mig.
Såg att mitt paket jag beställt kommit på posten! YES! tänkte jag tills jag insåg att 90% av innehållet fattades och de 90% som fattades va det som var viktiga! Kul, kul!
Upptäkte sen att annonsen jag sett ett par dagar tidigare nu är borta (Till mammas och min besvikelse), lärde sen mamma att använde sig av internet bank, gick riktigt smärtfritt faktiskt.
Sen är det dags att bege sig hemåt, upptäker när jag kliver innanför dörren att jag glömt mobiltelefonen hos mamma! Så jävla typiskt.
Nu har jag lagat middag och tänker sätta mig framför tv,n.. nåt annat duger nog inte den här dagen till.
Robbin får som uppdrag att hämta min telefon senare, och kanske även införskaffa någon bra film hos Lillebrorsan..
Ja så får det bli!

Är förövrigt nervös över vad Robbin ska tycka om sina födelsedagspresenter. Jag gillar dom skarpt även om det inte va det jag från första början ville ge honom!

Ses senare!! Nu är det korvstroganoff som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0