försökter bestiga tvättbergen..

Har nu efter att väntat i 11dagar på att skåpet ska bli hämtat som stått mitt innanför ytterdörren förflyttat det till en bättre plats, Nu får det stå där det står tills det blir hämtat helt enkelt!
tänker inte flytta det en meter till!
Har börjat den här veckan med att ge mig på ett av tvättbergen (Förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt, stackars er barnfamiljer säger jag bara!).
Hade fått ett mysigt litet kort i brevlådan, det va en inbjudan till en av våra grannar på adeventsfika den 19,e dec.
Förra året va det en annan granna här uppe som bjöd in för en adventsfika.
Tänk så mysigt att folk engagerar sig här uppe. Hela Tomteborg är som en liten familj *mys*.



Mamma har vart uppe på en eftermiddags-smörgås nu precis, pratade igenom det "kommande" som är pågång nu i närmaste månaderna. Spännande. Ser fram emot lite nytt i livet.
Vist kan det va skönt när allt bara lunkar på som vanligt men fy va dåligt man mår av det i längden, iallafall jag!
Nej nu blir det fortsätta med tvätten, kanske ska jag gå ner till Ica och köpa en mjölk till maten också?
Dött att behöva gå i 50minuter för att köpa en mjök bara.. hmm.

Ses sen. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0