Pigg o glad


Efter att gått upp tidigt två dagar i rad (Ja jag vet, jag ska verkligen inte klaga) och försökt ha ett öga öppet under natten för att hålla koll på LillSessan är jag helt färdig.
Att R & M i morse (Ja jag vet inte hur tidigt) dundrar in för att äta frukost va ju jag så där lagom road..
Jag som mest av allt är känd för mitt käsnliga morgonhumör, Mooorrrr!!
Sessan hade som jag va rädd för slitit av sig tratten under natten (vilket inte alls är bra då hon kan bita upp stygnen). Stackarn hon känner sig väldigt instängd i trattfan..

Dagen ser ut som så:
- Städa igenom lägenheten
- Möte i Gnesta
- VC för Svinis-sprutan
- Simma (Om jag lyckas få med mig någon!)
- Hemköp för att veckohandla med mammi.
- Mammas pojkar som är en stadig Torsdagssysselsättning.

Någon som följer Paradise hotell?
Gick det igår eller? Är tokförvirrad då jag trodde att jag spelat in det men det finns inte lagrat på boxens minne. Hrrmmff. någon som vet ?

Hörs senare  / Johanna B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0