om man ska?

Om man ska ta tag i saker då kanske?
Fastnade med blicken på mina fruktansvärt bleka armar, finns ingen tid till att sola just nu. Konstigt det där ändå, att man kan må så otroligt mycket bättre bara man har lite färg på kroppen.
Jag föddes nog helt enkelt med fel hudfärg !
Robbin är första dagen på jobbet idag efter att varit hemma i 2veckor. Är det då inte typiskt att han igår kväll insjuknar och blir Febrig? Han är inte den som gnäller så han kämpar sig iväg till jobbet ändå.
Imponerande måste jag säga, Jag menar, jag tror ju att jag ska dö varenda gång jag får lite huvudvärk!
Jag har en stark karl helt enkelt!
Så idag blir det storstäda lägenheten, den ska glänsa o lukta riktigt fräscht, middag på bordet när killen kommer hem från jobbet och en nybäddad säng att bädda ner sjuklingen i!
(Fastnade återigen med ögonen på min vita arm)
Just nu är jag inte så imponerad av att sommarn försvann så fort, jag skulle vilja ha lite värme nu när jag ska ut på en 50minuters promenad till affären..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0