Nu hoppas jag

Nu hoppas jag verkligen att det är så att jag skulle blivit dödssjuk av den där Svininfluensan om jag inte vaccinerat mig, Helvetes vad ont armen gör.
Har vaknat säker 50ggr i natt av att jag då rört armen för mycket eller lagt mig på den. Skön smärta.
Jag jämför mig själv med en skottskadad, Så nu vet jag hur det känns att bli sjuten, Ballt! 
Vaknade också av att en liten katt kom och tog min sängplats brevid Robbin vilket gjorde att jag fick lägga mig nere vid fotänden. Hade inte hjärta att flytta på henne eftersom hon är en liten sjukling just nu..
När jag nu på morgonkvisten/EM lyckades ta mig upp ur sängen fick jag syn på mig själv i spegeln, Wow!
Hade fått ett riktigt skönt utslag på överläppen, Yes! Verkligen min dag.
Sen dess har jag verkligen inte orkat bry mig, Har diskat all disk och rensat kattlådan men utöver det har jag inte ens orkat göra frukost till mig själv.. Hamnade här istället vilket känns halv segt, så funderingarna går om att ta min tratt-katt och lägga mig på soffan och mysa?
Robbin är och tränar och ikväll blir det mys med god mat , snacks och ett par filmer.
Lyckades mot förmodan få honom att skita i att festa en fredag för att istället va hemma med mig.
Första gången på länge!!
Kom nu på att jag bokat tvättstugan idag, Hela dagen (07-22) utan att pallrat mig ut, Robbin uppskattar inte heller att jag tvättar på kvällarna när han är hemma så får helt enkelt skita i tvätten.

Min dag känns ungefär som en ... jag vet inte vad jag ska jämföra med men ser framemot att dagen tar slut..



Saknar dig brorsan, 3.7 år , Du vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0