Doktorsbesök med Sess & julklappshandel.




Blev Djurdoktorn med lilltjejen idag.. Blev glatt överraskad då Sess fick ta bort stygnen trotts att vi trodde det skulle dröja.. Hon blev sövd på nytt! Märkt och tömd på äckel, Hoppas det nu va sista besöket.
Tratt och medicin nu ett tag framöver. Frågan är nog hur matte ska komma ihåg det, 2ggr om dagen?
Medans Sessan låg nersövd åkte jag och Mamma ut i halkan i riktning mot Eskilstuna, blev nu äntligen klar med alla julklappar, känns dock som det glömts någon, men vem det är märks väl på julafton.
Jag är nog expert på att göra bort mig och andra i min omgivning, bor man på landet så är det inte lätt att fatta allt med stadens regler, Tur att jag inte skäms i första taget..
Efter att handlat färdigt, ätit lunch och hämtat upp Sessan igen är vi äntligen hemma..
Med ett gäng påsar med julklappar till nära och kära, en katt som går runt som en Zombie och en pojkvän som lysser med sin frånvaro.
Hade fått ett fint presentkort i brevlådan hos Gina Tricot nu idag också, Perfekt till mellandagsrean!
Nu blir det städa av lite i köket, laga middag och sen kanske sätta mig och bestämma mig för om jag vill ha klockorna av Robbin i julklapp? Dom är grymt fräcka och jag älskar dom verkligen, är ju bara så att det finns miljoner andra saker jag verkligen behöver.

Tycker det är fruktansvärt att Brittany Murphy dog igår, Så ung med livet framför sig..
Jag älskade verkligen hennes underbart varma skratt! Duktig skådespelerska och otroligt vacker!
Rest in Peace!


J
ohanna

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Har en tävling om ett valfritt namnsmycke för 400 kr. Delta jättegärna! =) Tror du skulle gilla tävlingen! God Jul och kram, Diana

2009-12-22 @ 17:37:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0