Ålders panik.

Johanna Björk har åldersnoja..

Jag får fan panik, jag vill så gärna visa leg när jag köper Cig så jag får bekräftat att jag fortfarande ser ung ut..
Blir nästan arg när vakterna inte tar leg när jag ska ut på krogen..
Att kassörskorna på Bolaget nu inte heller tar leg på mig får mig ju nästan att börja gråta..

Kom igen? vart tog min ungdom vägen? - Jag vill se ut som 16 igen..

Jag tröstar mig med att jag oftast känner kassörskorna jag handlar cig av (varav inget leg)
Jag tröstar mig med att vi oftast går ut där vakterna känner igen oss (varav inget leg)
Jag tröstar mig med att personalen vid det här laget känner igen mig på bolaget (varav inget leg)

Jag tröstar mig själv, Ja, jag ser fortfarande ut som 16år.

Lycka!

/J.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0