Röd dag, måndag & jobb

Har idag jobbat med min babe Emma vilket har vart trevligt men segt, otroligt lugnt faktiskt..
Eftersom det va så lugnt bestämde vi oss för att Emma skulle åka hem o dona lite hemma eftersom vår nya tjej Laura ändå skulle komma..
En trevlig och duktig tjej :)..
Har nu ikväll ätit fruktsallad med mamma och Emil & kollat en sväng på Wallander. Mycket trevlig..

På torsdag fyller morsan år men jag har fortfarande inte kommit iväg för att köpa hennes present.. Men vet vad hon ska få , eller en del av det iaf .. :)

På fredag är det farfars begravning vilket inte känns så jätte roligt om jag säger så.. Avskyr begravningar mer än någonting annat.. Vet inte hur det ska gå..

Ne tack för mig för stunden /Johanna Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0