Måndagkväll, One three hill & snörvel!

Det är nu helt konstaterat att Johanna (Jag) är sjuk, & med sjuk menar jag inte det som ni antagligen menar utan jag syftar snarare på feber, tung i kropp & huvudvärk..

Detta har resulterat i isolering från omvärden -förutom en lunchning med Jessica och telefonsamtal med Tobias-.

Det kan inte finnas nåt tråkigare än att va sängliggande, sjukskriven och ensam..?

Tack till Jessica för mina fina presenter jag fick idag det piggade upp mig i min sjukdeppstämning... :)


Har idag kollat in hotell till helgen eftersom jag har bestämt mig för att lämna allt tjaffs & alla ovänner för en helg..
Blir kanske hemresa redan lördag eftersom Snuttan har inflyttingsfest "for real" . Ska bli trevligt .

Borde egentligen fixat allt med betalningen för festen i lördags men orkar inte tänka på den skiten just nu faktiskt..

Nej dags att dra sig tillbaka till sängen & One three hill s:3 & med mig tar jag mitt "Tycka synd om mig självtänke"..

Apropå at va sjuk så städar jag väldigt sällan men när jag städar så sorterar jag allt i färgordning..
Om det tar tid ? - Ja ..
om det är sjukt onödigt ? - Ja!
Men det är helt enkelt jag och mitt sätt att kunna slappna av och få lite ordning i min tillvaro.




Sweet dreams ! Bye / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0