Lördagkväll, Påskafton & Rockfest

Lördagen tillbringades som alla vet med fest hos Jolin, vilket va dunder kul..
Innan jag kom iväg eller ens orkade mig upp ur sängen så kollade jag på "festival" , Jag kan inte hjälpa att jag är tokförälskad i Martin Aliaga! Så jag kopierade lite ur hans stil under kvällen... vilken kille säger jag bara!
Blev en hel del dans, lite ölspel och snack under kvällen..
Grattis återigen Jolin :) .
Framåt tolv kom Elin och vi drog oss ner till hotellet, va den lyckligaste gången jag kom in på hotellet.. (det berode på att det blåste svin kallt ute & vi hållt på att ge upp och lägga oss ner ute i kylan)..
Avslutade kvällen med efterfest hemma hos Danne, va mycket trevligt faktiskt..
Tog sedan taxi hem till nåt som måste va södermanlands skönaste säng!
  (Min säng för er som inte förstod)



Det dyker upp mer bilder på http://Johannabjork.bilddagboken.se

Tack o hej /Johanna Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0