Jobb

Har nu jobbat ytterligare ett 11timmars pass..
Inte det roligaste kanske men är trotts allt nöjd med dagen..
Igår kom Emma till Sverige för besök en månad vilket jag tycker är toppen kul.
Den tjejen är verkligen ett energiknippe.
Vi har under dessa 6timmar ihop gjort en snabbresume igenom våra två månader som gått i våra olika länder och diskueterat en hel del intressanta saker..
Har också kommit fram till att vi troligen lär få helikopterplattor eller åtminstonde håravfall av allt kepsbärande vi tvingas till..



Har under dagen också hunnit med att tappa en kopp kaffe över mig vilket va mindre bra & också drulat lite annat ..

Ser framemot Fredag då jag ska hem till brorsan och gratulera honom & Lördag då det är dags att välkomna Jolin till den fria värden..

Gratulationer till Jolin på den stora dagen också  :)  Hon blev nämligen just 18år idag..

Grattiiis också till min babe Elin som idag klarade Körkortet.. Fysattan va glad jag är för din skull :).

Tack för mig.. dags o somna till ytterligare en beck film!

Kiss and Goodbye / Johanna Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0