Jag är utrtråkad

Jag är utrtråkad och när jag är uttråkad brännar jag ofentliga mängder pengar.. Jag måste verkligen börja hålla i mig själv ser jag nu när jag märker att jag gjort av med närmare 20 000 på en månad :S . vad väre är att jag bor hemma och inte kan skylla på sådana kostnader..
Vist är det kul att shoppa, fika, äta ute, festa, nätshoppa, åka på små resor osv men det är fasiken inte lika roligt när man ser att hela föra månadens lön + ens besparingar sen innan nästan rykt helt och hållet..

Ja det är sant, jag får börja om mitt sparande..

Att bränna pengar är helt klart ett beroende... en drog..

Nåt jag måste vänja mig av med..



/Johanna Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0