Fredag kväll

Blev som vi trodde om gårdagen, vi hamnade alltså i Nyköping..

Vi satt först i vår ensamhet o drack lite drinkar, jag pratade med Koffe & Jessica ringde runt och letade kvällsgöra..
Tillslut bestämde vi oss för att åka in till Nyköping som vi pratat om tidigare, och Kenneth va rar och körde oss..
Väl inne i Nyköping så hamnade vi på Birgers och hade det riktigt trevligt, Träffade min gamlavän Jocke som jag inte träffat på väldigt länge.. Väldigt kul att få en pratstund med dig..
Så mycket av resten av kvällen kommer jag inte ihåg... Men..
Minns däremot att en snubbe verkar tro att han kan bete sig hur som helst. Jag blir faktiskt förbannad när folk tror att dom kan slänga ur sig vad fan som helst om folk.. som nu du gjorde om min vän, det är inte acceptabelt men det märkte du nog att jag inte tyckte.. Hoppas du skäms.... (vilket du enligt dina vänner inte kommer göra eftersom du inte kommer minnas något) Dags att sluta med alkoholen då kanske!


Nej nog pratat om igår... Nu ska jag slänga i mig en smörgås, duscha & sen flirta till mig mammas bil & åka till gnesta.. Inte för att jag vill det, utan för att jag måste!

Ikväll är det Rocknroll hos Jolin.. Ser fram emot kvälle som sjutton..

Bye / Johanna björk

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej gumman.. du? hur får man en bild på sig själv lr nått där uppe? jag är kass på hur man fixar :D

2008-03-23 @ 09:02:03
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0