Hämtade ut telefonen

Hämtade ut min Sony Ericsson S500i som vart på lagning efter att knapparna spruckit, lossnat och fallit bort..
Stressade upp med Elin till stan och hämtade ut skiten, passade på att införskaffa lite makeup och ett par skor (igen)
Senare under kvällen när Kristoffer ringer så upptäker jag att telefonen nu har ett nytt fel - Raseriutbrott - .
Nu är det så att personen som ringer mig inte hör mig .. vad är det för vits med en telefon som amn itne kan prata i?
Så nu i morgon får jag bege mig upp till stan (igen) för att lämna in skiten..
Jag ska inte va så där trevlig och rar (som i vanligt fall) utan ska fasiken visa att jag är irriterad!


Hittade föresten den här bilden i tidningen här om dagen, någon mer än jag som ser vem hon liknar?


Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken tidning och vem syftar Du på? Likt en klassis från flen som jag kände.

2009-08-02 @ 23:16:19
Postat av: Johanna

Likt en gammal klasskompis till mig också så möjligt att det är samma tjej :) .

Ballt när man hittar folk som är så lika.

Men det va inte hon iaf, minns inte tidning.

typ någon bilaga!

2009-08-29 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0