Väljer att presentera mig själv såhär:

Har gjort en blogg för att på ett avslappnat sett kunna sysselsätta mig med något jag trivs med..
Kommer skriva om mitt liv, tankar, mode, inredning och det som kommer för mig..

Här är iaf lite onödligt fakta om mig (Johanna)
♥ Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
♥ Humör just nu: Trött och rent av deprimerad
♥ Favoritgodis: chocklad är min pasion
♥ Kläder just nu:  Gråa Mysbyxor & brorsans döskalletröja
♥ Studerar-arbetar: arbetar just nu men studierna lockar mer och mer.
♥ Sommarplaner: Jobbet tar mycket tid men lite roligt med vänner och familj ska väl hinnas med också.
♥ Hur många kuddar sover du med: 6kuddar.. sover dock inte på alla, har mina favoriter 
♥ Spelar du nåt instrument: Är inte så musiksliskt begåvad, men får jag syn på ett piano har jag svårt att motstå.
♥ Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
♥ Vem är viktigast för dig: Min familj.. min bror Pontus är viktigast och kommer alltid vara..
♥ Bio eller promenad: Bio
♥ Är du kittlig: Ja nästan pinsamt kittlig.
♥ Snarkar du: Nej, men är väldigt pratglad under kvällskvisten så en del sömnsnack blir det.
♥ Stjärntecken: Fisk
♥ Äckligaste insekten: Getingar får mig att springa långt.
♥ Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Gå mellan våran värd & den andliga så jag får träffa brorsan.
♥ Vad vill du jobba som? inom mode, foto eller inredning.. har många drömyrken..
♥ Stökigt eller välstädat? älskar när det är städat men har det oftast stökigt..
♥ Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja verkligen.. låter kul.
♥ Gillar du att sjunga? Ja men det gör inte dom som tvingas lyssna.
♥ Vad gör du om du får hicka? Hickar ?
♥ Vad längtar du mest efter just nu? tillbaka till det förgångna..

Ha det fint Kram. Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0