Innnan tjejerna kom upp en lördag i Februari.

Jag i min gamla lägenhet
Johanna i köket i gamla lägenheten.. Saknar mitt place, speciellt mitt stora sovrum och alla roliga kvällar.. Finns mycket minnen från den lägenheten. På både gott och ont..
Bor hur som helst hemma nu igen hos mamma. Helt okej det med faktiskt. Billigare om inte annat..
Älskar min lila håla där jag växt upp och har tillbringat dagen ute som en vanlig "bakisdag" här i Björnlunda..
Ätit den vanliga tunnbrödsrullen, suttit i skuggan och pratat skit med goda vänner.. Finns det något härligare?
Lite mat med sköna vänner ! - Underbart säger jag! vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Prullan ;)

Gud, vilken fin bid :)

2008-03-11 @ 23:19:52
Postat av: Hanna

Thanks :) .

2008-03-12 @ 16:58:15
URL: http://JohannaBjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0