helvetesnatt

Julpynt & värknatt..

 




Lite julmys har jag fixat i köket, Inget storslaget men lite små mysigt ändå!


Nattten som varit har varit fruktansvärd, Jag har tidigare gnällt på värk men innan i natt är ingentingt att ens prata om.
Hade värk i nedredelen av ryggen och magen & fick allvarligt panikkänslor, Kallsvettades, va iskall om fingrar och tår, Va tvungen att va uppe och gå och måde ruggigt illa men kunde inte kräkas..
Nu under dagen har jag vilat, fått i mig lite mat och inte rört mig mer än nödvändigt.
Vill bara få allt överstökat nu, vill inte gå och vänta längre!

Idag har:

Jessica, Mimmi & Blivande farfar gissat på att liten ska titta ut.




Kommentarer
Postat av: pernilla

Ojoj nu börjar de hända saker säkert <3 Tänk om de blir inatt :))Har du haft mer värkar under dagen? KRAM!

2010-11-30 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0