Utkast: Juni 4, 2010

Läs av mig åtminstone



Jag har aldrig bett dig ändra på dig för min skull
Ne och det trotts allt ditt "lull".
Ne Kärleken gjorde att jag stod ut och kämpa
och det jag säger är inte för att förolämpa.
Men Ibland kanske man kan försöka tänka sig för
Åtminstone det som mig berör.




Robbin.. Ååh Robbin, ibland vill jag bara sätta en strumpa i munnen på dig, en riktigt skitig strumpa.
En strumpa som inte sett livet utanför en uteliggares känga, Där i din mun ska den sitta tills du förstår..
Jag ska ha den strumpan att trycka in i käften på dig i sammanhang som detta.
Såna kvällar då du sitter med vilt främande människor och gör bort dig (Eller snarare mig eftersom du inte förstår bättre)..
"Jag tänker inte dölja vem jag är eller hur jag är"..
Och nej det är inte det jag vill heller, Herregud det är ju den du är som jag är fruktansvärt kär i..
Men att kanske tänka sig för vad man säger, vad man pratar om, vad man berättar för personer man inte känner.. Det tycker inte jag innebär att man ändrar på sig som person!
Att lära sig att läsa av situationen, läsa av människor är inte heller allt för svårt..
Att läsa av någons känslor genom deras kroppspråk är antagligen det enklaste som finns.. Lär dig, försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0