lugnt bostadsområde.

Lugnt bostadsområde..

Att Södertälje är Södertälje det vet vi ju sen tidigare men jag älskar´t och trivs som fisken i vattnet, Verkligen!
Men nu i helgen har det varit lite väl livat utanför vårt sovrumsfönster.. Berättade ju tidigare om tjejen i Fredags natt och nu igår eftermiddag när jag tittade ut genom fönstret va det ett fasligt liv utanför.
Polisbilar, brandbilar, ambulanser och folkmassor i mängder tog plats runt om vårt hem, Såg sen röken från grannhuset och folk som hoppade eller klättrade via stegar ner från sina balkonger.
Brann tydligen i källaren, Ja det va iallafall va mannen på Axens livs sa..
Åkte sen iväg till en resturang för att äta mat. Va lättare sagt än gjort att hitta något som va öppet igår men tillslut hamnade vi på ett ställe som fick mig att vilja vända innan jag ens kommit innanför dörren. Livat, fylla och allt för mycket folk som inte va där för matens skull. Efter att ett slagsmål utbrött valde vi att åka därifrån.
Tapco va helt enkelt inte en resturang i min smak.



(Bilden gör sig inte rättvis då största händelsen hamnat utanför bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0