klippet

Efter övertalande..




Efter att vi
varit med Cillan och fikat på nya fiket här i byn så stod Robbin redo för att kasta in familjen i bilen för att göra nåt jag aldrig trodde att han skulle, KLIPPA SIG!
Jag tycker att Robbin är sjukt snygg i sitt "långa" hår men ombyte förnöjer eller vad är det man säger?
Så efter att snurrat runt och kollat in varenda frisör så valde vi tillslut en som skulle få göra det stora klippet!

Jag tror med handen på hjärtat att Robbin hellre skulle kastat sig ut för höga klippor en att sitta i den där frisörstolen.
Jag va nog näst intill lika rädd jag, Jag menar Vems påhitt va det här egentligen? Och vem skulle få skiten NÄR (Inte om) Robbin blev missnöjd?

Tystnaden i bilresan hem va total.. Jag gjorde mina försök med "Du blev jätte fin" & "Du behöver bara vänja dig" men tillslut förstod jag att det va bäst att vara tyst..

Han är iallafall skitsnygg, Min nya pojkvän!


Kommentarer
Postat av: Richard

Va?? så han ser ut som en man nu??

2011-03-08 @ 22:38:59
Postat av: pernilla

Men vaaa ,har han klippt sig kort???!!!Jag vill se bild,och jag vet att han är jätte fin i kortare hår,han har ju faktiskt haft det en gång i tiden KRAM!!

2011-03-09 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0