rubrik!!

Kul fredag, Kul lördag, Kul vecka!!



Vilken jävla skit vecka rent ut sagt!
Maginfluensa, bråk, begravning, irritation och ensamhet har avlöst varandra..
Igår kväll blev jag riktigt glad när Robbin kom hem tidigt så att vi kunde ha lite mys framför en film.. Det slutade med att han proppade i sig middag & 1.5 chipspåse och somnade så jag fick kolla på filmen själv (Mysfaktorn va hög med andra ord!).
Det skulle tas igen idag, Vi skulle gå upp tidigt för att hitta på nåt roligt men det slutade med att jag gick upp själv och nu har han förflyttat sitt sovande ut till soffan! Vist blir man glad? Vist känner man sig uppskattad? Mitt sällskap är tydligen inte mycket att hänga i julgran!

Nästa gång han kommer med en blåklocka är det antagligen jag som är skyldig, Börjar fan ledsna!!

Sessan och Hugo har det bra iallafall! Sessan ligger och solar sig genom balkongdörren och Hugo har varit lite ledsen på morgonkvisten & förmiddagen men nu sover han så fint så. Funderar på att bråka lite med honom för att ta ut honom på en promenad?
Kanske gå förbi Richard & Linda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0