farbror mälker, vet du va?

Saltar som Farbror Mälker..



Blev en stor sats köttfärssås.. Kände mig riktigt mammig när jag stod och lagade mat för ett helt kompani (I tanke att frysa in).
Tyvärr har jag alltid haft en svaghet för salt. Jag saltar alltid för mycket!
Tror jag kommer få äta upp allting själv den här gången och bära med mig att salta måttligt nästa gång!

Har idag också tagit ett ryck i Sovrummet (Sängen är fortfarande i tusen delar). Jag hade lovat mig själv att inte lyfta ett finger där inne förän sängen va ihopskruvad (i hopp om att sängen skulle bygga ihop sig fortare då).
Gav idag upp och nu ser det beboligt ut därinne.
Även klädkammarn har fått sig ett ryck idag och självklart kunde jag inte låta bli att testa lite kjolar och annat. Haha skrattade så jag grätt när det tog tvärstopp vid låren, Vad hade jag trott?

Nu nyduschad och fräsch ska jag krypa ner framför en film med Robbin och sen krypa ner i renbäddat, Mysigt!


Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0