fryser ihjäl i badkaret..

Jaaag döööööör!






Allvarligt! Ni vet alla hur mycket jag tjatar om mina varma bad hit och dit.
Kan säga att jag nu börjar få panik när jag nu i tre dagar har legat och huttrat i badkaret för att vamvattnet inte räcker mer än till fotknölarna.
Felanmälan är inskickad men vad hjälper det mig just nu?
Jag kanske ska gå och lägga lappar i grannarnas brevlådor om att dom ska spara lite varmvatten till mig också ;)

Nu har jag inte tid att tänka på det mer iallafall, Fixa och dona här hemma tills gästerna kommer ikväll.
Jag hoppas jag/Robbin (Ja för det är ju faktiskt hans "födelsedagskalas") har sagt kl sex till samtliga?
Återstår att se!


See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0