Bra hjärta..

Tackar för bra hjärta!





Eftersom vi "övar" Sessan (katten) på att gå ut
om dagarna så ställde jag upp ytterdörren medans jag tillbringade lite tid i tvättstugan!
Eftersom jag vet att det bara är jag hemma och Robbin jobbar flera timmar till så går man lite smått i sin egen värld & när jag då kommer innanför ytterdörren och det kommer en monster-stor katt springande emot mig höll jag utan tvekan på att få en hjärtattack!
Med monstret på rätt sida av ytterdörren sprang jag fort upp för att kolla hur min lilla kisse mådde och kan säga att hon va måttligt rädd och förvirrad. Nu vet jag med andra ord varför hon inte vill gå ut!

Nu medans tvättmaskinerna är igång ska jag passa på att ha lite spa här hemma (Fixa fötter, naglar, RAKA BEN, hårinpakning osv). Läste nämligen att hela Åker blir utan värme och vatten från och med ikväll och 24timmar framåt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0