landet..

Landets ljumna vind..


Efter att varit ute med Spiken på en promenad körde R ner mig till Gnesta där jag möte upp mamma för att åka till Famo & fafas grav, Åkte sen vidare upp till pappsen för att börja ta tag i både det ena och andra..
Båten lades i, grenar bars, löv kratades, träd sågades och idéer kläktes. Blev också en trip med pappa, här är det ord och inga visor så jag hamnade bakom ratten vilket förde med sig en del skratt, Lagom ringrostig vill jag lova och med en bil jag inte kört tidigare, Men det gick strålande enligt pappa och jag bara skrattade..
Blev efter mycket slit och mys nere vid sjön dags för grillat, Underbart gott och trevligt..
Kvällen blev sen en sväng till mormor & morfar, sen att ta det lugnt hemma hos mamma innan resan hem mot Södertälje började igen. En film, chipsskål & en mysig katt senare ligger jag nu redo att sova, vet att jag inom kort kommer vakna av en kramig stinkade spritfabrik som kommer hem från klassåterträff. Så mysigt så, om jag slipper spritdoften vill säga!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0