Skola, varför går det inte som jag vill?



Varför kan det inte allt eller åtminstone nåt gå bra?


Jag lägger just ner all tid på att ta reda på fakta och att söka skolor, kontakta kommuner, träffa syo och allt som hör till när man ska börja studera.
Nu verkar saker gå emot mig då Södertäljekommun är en "fattig kommun" och inte har någon budget till studier som det ser ut just nu. Inte ger jag upp för det inte. Hoppas nu på studier i Stockholm & att Gnesta kommun godkänner mig.
Jag förstår folk som inte börjar plugga, det är ju hemskt krångligt, Går det inte nu så får jag pausa minna tankar till i höst, och det känns inte kul, det är nu jag är taggad!
På all stress om fix inför studier så har jag fått hemskt ont i kroppen också, Har (tro det eller ej) en kropp som är för "överrörlig", Jag skulle va en utmärkt akrobat faktiskt, Larvigt egentligen eftersom jag måste va en av världens stelaste människor.
Hursom helst så vrider jag kroppen för mycket och det tar ju självklart leder stryck av. Suck!

JA idag är det en skit dag på många sätt men om ett par timmar kommer Robbin hem och då får jag någon att prata strunt med och någon som kan få mig att skratta och le. Om han inte är Zombietrött förstås.

See you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0