Topshop


Topshop har alltid något som gör mig knäsvag..

Hörde igår om en bekant som köpt en cykel för 34 000kr. Jag höll på att tappa hakan men efter att tänkt lite på det kom jag fram till att det kanske inte är så farligt. Att cykla är antagligen (förhoppningsviss) personen i frågas stora intresse.. Att jag blev chockad är helt klart för att jag aldrig skulle lägga mer än ett par tusen på en cyklen (om ens det) medans jag helt klart skulle kunna lägga 34 000kr på kläder, accessoarer och smink.
Vilket för den här personen är helt galet..
Är det inte konstigt hur man från person till person väljer att lägga energi, tankar och pengar på?

Just nu har jag spannat in mig på bland annat den här skönheten.. Tänk den här klänningen till en brunbränd kropp.. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0