innan afton

Torsdag - mysdan innan Afton.








Dagen före julafton
bar det av för lilla familjen till Södertälje för att handla ett par små saker (Julklappar). Passade på att hälsa på Robbins bror (Hugos gudfar & farbror) där vi spelade lite tvspel och bara myste.
Har sen nu under kvällen settat i ett X antal timmar och trixat med min mammas julklapp från oss. Robbin har tagit på sig ansvaret för hans föräldrars julklappar så han får gå upp tidigt imorgon och sätta igång med tomteverkstan!

Har under kvällen när jag suttit och pysslat "tjuvlyssnat" på tre tvspelande småbarnspappor som suttit och gaggat.
Riktigt mysigt att lyssna på dom och har vid ett fler tal tillfällen haft svårt att hålla mig för skratt!

Morgondagen (Eller ja snarer dagen) Ser ut som så:
Förmiddag hemma med lilla familjen, slå in dom få julklappar vi har och mysa och göra oss fina inför julfirande.
Beger oss sen till Björnlunda där vi ska upp till graven och tända ljus. Blir första gången Hugo får komma upp och tända ljus på sin morbrors grav. Sen middag hos min mormor och morfar.
Kvällen blir det sen att tillbringa i Järna med Robbins familj.
Ska försöka klämma in min pappa någonstans i schemat också.
Det är vid såna här tillfällen man önskar att ens föräldrar levde ihop. Det är inte enkelt att hinna med alla på julafton! Den dagen är ju inte direkt längre  än någon annan dag!
Jag funderar på hur  Jultomten hinner besöka så många hem under sina 24timmar?



Kommentarer
Postat av: C A M I L A ♥

God jul! Hoppas att du får en trevlig dag! :D

2010-12-24 @ 14:59:28
URL: http://camila.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0