skrytsam

Svårt att inte vara skrytsam



Jag har lite svårt
att inte vara stolt och näst intill skrytsam när det gäller vår son.
Han är ju Perfekt!
Hans vackra händer, hans små perfekta öron, hans vakna ögon, hans rynkade panna, hans... Ja jag kan fortsätta natten lång!
Den glädje och kärlek han ger oss är enorm & han är det underbara jag & Robbin fått ut av vår kärlek.
En kärlek jag hoppas varar för Evigt!

Känslan av att jag har en egen liten familj nu är mäktig.
Jag har en sambo som älskar mig och vår son gränslöst & den kärlek han ger oss önskar jag att alla skulle få uppleva.
Vist tusan bråkar vi som hund och katt imellanåt. Det är ju inte alltid lätt att hålla sams när man har två starka viljor och ingen vill ge med sig.
(Det kan ni bland annat märka i Hugos långa namn som kanske är "Lite för mycke" Men så blir det när ingen vill ge sig).


Hur som helst är vi överlyckliga här hemma och jag älskar alla mysiga stunder (Som är dygnet runt!), Nu vaknar plutten och vill ha mat så...

See you!


Kommentarer
Postat av: farmor

du får"skryta" hur mycket du vill ,för ALLT stämmer!!! Världens finaste lilla prins har ni fått<3 han är ert eget blod och lite mitt,så jag skryter om han hela tiden!!Jag år så glad för er skull,va rädda om varandra och ta vara på kärleken, och den här tiden,den kommer aldrig tillbaka!! kram

2010-12-22 @ 07:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0