allt..

Allt vi missat...


  

Underbara vår.. När det börjades vaknas till hemma runt 08-tiden kändes det underbart med solljus! Wow, så efter att rört om lite hemma tog jag mig ut på en promenad, i spåret är det fortfarande is och kallt så kunde förvisso tagit både skridskor och vinterjacka på men efter att kommit ner till vattnet va det sommarvärme!
Glad att jag sket i både handskar och halsduk kan jag lova!
Därefter blev det tåget till gnesta för att hämta lite saker hos Jullan som flyttar långt iväg nästa vecka, köpte också hårfärg (Fattar nu Richards pik, ser förjävlig ut i huvudet) och åkte sen till Björnlunda där det blev att sitta o mysa uppe hos Pontan i vårsolen, Hälsade på mormor och morfar och det kändes bra att han mådde så bra som han gjorde. Så nu är det mor och dotter middag som står på schemat!

Dagens outfit:
R,s ur läckra skjorta
Svart miss sixty jeans (Som jag nu kommer i igen, 6år gamla!)
Grå converse
Svarta skinnjacka

Senaste veckan har beståt av jobb den med så utöver alla påskkärringar igår, påskmaten i onsdags, missat tåg i tisdags och påskägg av en liten grabb på min avdelning har alllt rullat på som vanligt.
Igår kom lillebror upp för att hälsa på och ha en lugn kväll hemma hos oss, så blev pizza & Götakanal 2, mysigt även om jag inte orkade se klart hela.

Förra helgen har det inte bloggats nåt om heller och det vore ju tråkigt om en sån fin helg skulle komma o skymundan.
Mamma fyllde år så tog mig ner till byn för att äta smörgåstårta och träffa släkten, därefter bar det hem för att ta emot Elin när hon kom ner för att ta några glas och snacka skit..
Kände mig otroligt lycklig när hon åkte hem sen på kvällen (Ja, inte för att hon åkte hem förstås utan för att jag äntligen fått träffa min efterlängtade vän).
Hon va lika läcker som alltid och hade med sig presenter till mig, Blev mega-glad och har redan hunnit använde den ena av dom (En topp & en skjorta). Senare under natten mådde jag mindre bra, man tål ju knappt några glas vin längre (Hrmmf) men fick springa upp från sängen då några killar öppnade min ytterdörr mitt i natten..
Dagen därpå åkte vi till Åkers för att fira Richard med familjen (Eftersom det va kryssning med vänner när han fyllde år). Han fick av oss "en upplevelse" att få åka iväg o få köra ferrari! Ballt och vi tyckte det passade honom perfekt! Underbart att se att han verkligen blev glad och uppskattade det. Så även denna dag blev det smörgåstårta och en underbar tid med familjen. Älskar när vi träffas allihopa. Skrattar och har det underbart ihop,bara syrran som inte kom samtidigt som oss då hon jobbade..
Va en Mega-bra helg helt enkelt! Blir upprymd och glad av att få umgås med familj och äkta vänner!
Fick också Rosor av min gamla farsgubbe, Och det uppskattas förstås :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0