Tradera!

Har upptäkt Tradera, riktigt farligt för en tjej som mig som fastnar i alla fällor.
Det första jag gör -IDIOTIDIOTIDIOT- är att testa hur man gör, ett litet klick och helt plötsligt "vann" jag en budgivning på en "Chanelväska". Va inte riktigt min tanke så just nu är jag i färd med att upphäva affären (Måste ju finnas någon sorts ångerrätt, eller?) Men det verkar inte gå så bra.

Har också klickat hem lite nagellack och annat smått och gott men det är ju småpengar i jämförelse.

Jag vet, ni behöver inte ens säga det, jag är SKIT KORKAD!

Ångesten flyger över mig som vildvitror! "NU SKA BLODET FLYTTA", Ja vore det på riktigt så skulle jag kasta mig ut från mitt gömställe så dom fick slita mig i stycken och äta upp mig!
Jävla ångest.

Men va fan, vad har Anna laddat ner för musik till mig?
Tunnan och moroten - kärring jäven (ingen låt jag rekomenderar någon)

Nu ska jag städa bort ångesten som hänger i hela lägenheten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0