Skäms lite över att inte vart här någe.

Har inte varit inne på min blogg på evigheter, haft fullt upp med plugg, jobb, jobbsökande, hemmet, pojkvännen osv.
Jag önskar att jag inte hade ett sånt enormt sömnbehov, behöver verkligen några extra timmar i vaket tillstånd!


Idag har jag sovit längre en normalt, vi kan säga 4timmar längre än normalt, MINST!
Vaknade vid kl två av att min nyblivna datanörd (Ja det är Robbin jag menar) satt o spelade Maffia spelet på fejjan!
Pussade sen lite på killen som satt framför dumburken och åkte sen ner till mamma där det blev Frukost/lunch/middag och ett skönt bad.
Va sen tanken att vi skulle åka och gratta Robbins sköna farmor som fyller 80år idag, men så blev det inte.
Robbin ringer och frågar med sin lenaste röst om det är okej om han och en vän åker och tatuerar sig..
Så jag hoppas att han tog en sväng förbi och grattade henne iaf. Men storfirande blir det ju på Lördag så det ska bli roligt!
Jag har också ringt och satt ner vårat tvutbud (vi behöver inte Golfkanaler, 50filmkanaler osv) så nu har jag minskat priset 500kr per månad iaf! (Pengarpengar)

När jag sen en timme innan Idol satt och "mecka" med tvboxen och försökte få igång den (som igår kväll lagom till Idol sluta fungera) hör jag ett ljud, min första tanke va att granntanten hade besök av sina barnbarn. - Barnskrick va det som klingade i mina öron - . Men ve och fasa det va fel.
Det va min lilla Prisessa som satt livrädd och krafasde och skrek på hjälp vid köksfönstret. En av dom elaka stallkatterna satt uppe på vår veranda och va helt klart bered att slita vår lilla "fina prinsessa med familj" i små bitar.
Tur då att stora starka matte kom springa i undsättning. Nu vågar nog ingen av de elaka kattarna närma sig min bebbis mer!

Nu är det mys i soffan och vänta på att Robbin kommer hem!

Ses inom kort! /J.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0