Insperation..

Det finns verkligen människor som ger en lite hopp, lite insperation och lite positivt tänk. Wow tack, verkligen!
Dom människorna är inte såna som har allt, som det alltid gått bra för utan snarare såna som faktiskt behövt kämpa sig dit dom är idag. Ni inspirerar mig verkligen och har nu tänt en låga av hopp och tro att även jag kommer ta mig längre än där jag nu sitter idag.

En gammal klasskompis till Pontus ringde mig nu, va riktigt trevligt att prata lite med honom som man inte träffat på 3.5år, han tipsade mig lite om hur jag ska gå tillväga med jobb osv vilket jag verkligen behöver just nu.
Så gud vad det är uppskattat.

Uppskattat är det också att tjejer som inte känner mig över datan faktiskt kan ge än lite puffande ord och berätta om sina egna erfarenheter och visa att dom lyckats ta sig igenom svårigheterna. Tack till er tjejer!
Nu tror jag på att jag också kommer lyckas !

Nu blir det att göra en liten soppa, sätta mig ner med mitt cv för att finslippa lite och sedan faktiskt se till att jag får lite ivägskickat!

TUSEN TACK TILL ALLA SOM GER MIG LITE GLÄDJE ATT KÄMPA!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vännen, hoppas Du kommer ihåg vad jag sa i lördags om vad jag tycker om Dig. Förstår inte hur Du kan vara så glad, stark och positiv när Du har det så tungt. Vi är många som ser upp till Dig och avundas den styrka Du orkar visa jämt. Du är själv en av de människor Du nämner i inlägget, en som har fått kämpa för att nå dit Du är idag! Tänk på det när det känns tungt, det hoppas jag Du gör för det är Du värd.



Kramarkramar!

2009-10-22 @ 23:05:40
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0